RSS

**SengKang Mata**

25 Jul
kabare? waras!!!! wait!!! pembetulan sebenarnya 1/2 waras..asal? bole ke tak tido mlm semata2 main SIM!!! tak tahu nk ckp…asyik masyuk main..ye la mentang2 jam rosak…bole la buat alasan “sy tak tido mlm psl tak sedar skang kul brape”..hehe..alasan!!! kalau semua kwn tahu…heee mmg nk kene plangkong ngan diorang…hehe..itu da biasa da..main sampai pg, tak tido..kul 7.30 ade plak ade miting ME.. hehe..risiko perlu diambil utk mencapai matlamat dlm SIM…utk naik pangkat dan..buat rumah impian sy =D hehe,walau tak tido,..beta rasa beta la yg paling segar antara diorang..tak tau pasal..bersemangat kot nk g miting…tp pepon ingat kitorang gal’s terlambat sampai miting..last2 kene tunggu la dlm 1 jam boys turun…burrr…tunggu diorang, siap bole nyanyi lg dlm bilik jkm boring punye pasal…da start miting, beta plak siap tertidur ngan khusyuk…ceh..lepas da basuh muke baru sedar di alam nyata..da sedar..ckp merapu plak…ckp yg da diisukan,dibcgkan…ceh,diorang siap kutuk aku, tula awat tido dlm miting..cis..cis..dan cis..abis miting, berkobar2 aku nk blaja 3d swift n’ loading ngan spekey, tp dugaan itu dtg tanpa diduga…last2 dlm 10 minit je dpt blaja ngan dia..sadis btol la..tp mintak2 la bole tangkap ape yg dia aja.pasal? lepas tu kene rush g angsana..kalau tak..siap..bye2 la aku…hooo..kat angsana..rupe2nyer..aku ditinggalkn berseorangan disitu..kwn2 lain g shopping kat giant…wa..asal korang sanggup buat aku mcm tu!!! tp takpela..kn ke aku biase berseorangan..hmm..hidup dlm blues…beli itu ini…buku dlm 128.00 abis..beli bateri jam ori..12.00 beli kasut ranggi 40.00..hehe..semoga idupku best lepas ni..sbb duit da semakin keluar…da abis berbelanje..dpt mesej..kitorang skang kat tempat jual tikar…okies!!! sekarang jugak ku pergi!!! tp..da sampai sane..kete putih plat klate..awat takde..kebende!!! waaa…mane diorang!!! plak!! dpt mesej baru..kitorang skang kat kedai mkn…hmm idup2 ingat kat tempat ygku ditinggalkn td..punyela..tunggu…siap da order air…pastu dpt lg mesej..alang! kat ner..kitorang pun da siap minum lg..kat manr alang!!! kitorang kat kedai r&z tauhu…wa..kedai tu??? mane ade kat sini!! sah kat dlm angsana la nih!! wah!!! nak nangis!!! penatnyer…ke hulu ke hilir..ngan bawak plastik beg yg berat lg berat…huuu…tension..fening…muke masam…darah nak naik…semua ade…tp sahabatkn…perlu la kite belajar bermaaf-maafan..mf tu memang mf…tp muke msm susah utk dimaniskn semula….dari angsana ke blok la mukeku memanjang masam..siap nk mengalirkn air mate lagi…aku nih..sebenarnyer patut bersyukur diorang nk bawakn aku ke angsana…tp tulah…sikap..hati susah nk dibace,dikendur,dilapangkn semua ade…hmmm…sahabat2ku…inginku luahkn padamu…tp pade dairi ni jela yg dpt aku luahkn…tp skang..da ok da…ceria..seceria slalu..lepas da pakai kasut baru..it’s ok…bye..tamat.
Advertisements
 
Leave a comment

Posted by on July 25, 2004 in Uncategorized

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: