RSS

Ahad pon keje..caya tak??

01 Aug

Hari ini hari bersejarah buatku..sebab…ahad Keje..wajib Datang…hoho…berdebar2 di hati ape laa keje yg kene buat..hehe tp da tahu dah keje ape kene buat…kiki..ari ni, lambat skit datang..tp ghupe2nyer…hoho org pertame yg dtg..bangga seh…sambung buat flash…sbb anta ari ni…habih-habih, keje ni tak sudah2x..datang pulak keje baru…fening2 tambah nk pengsan..whaaaawww..tp da janji punye pasal serta bakal dapat income..berusahalah mailto:makanya…chaiyok!!@ ni keje kat cyber 6, pastu sambung keje kat ofis…hmm macam nk menapak kat sane je…hehe ade tempa tido baru..luas lagi..asal diorang bebudak lelaki tak datang sempoi!! tido kat sane jek…okies..skang kat malaysia kul 12.00 mlm..mase utk balik!!! bye-bye kak jehan..jage kesihatan..kandungan tu..jage…hoho tak sabar2 nk nengok kaks jehan nyer baby…woo…bilela pulak aku?? hehe lambat lagi..lambat lagi…sabar separuh daripada iman fauziah…wah..byk ngarut…ya! KITA TAMAT DULU!!! good morning…

Advertisements
 
Leave a comment

Posted by on August 1, 2004 in Uncategorized

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: