RSS

song of the week

15 Jan

td bc kat star.. psl hk award, so adela award ni.. utk asian faveret artist ketegori female – group twins yg menang. yg haku tau.. salah sorang dlm kumpuln tu yg pelakon cute2 tu.. yg slalu blakun ngan ekin cheng. tu yg haku tau, tp xpenah dgr pon lagu dia..tu yg balik rehat trus carik.. oo bess gak yea. cube dgr :-

 tajuk : 18 ChanGes

http://www.fileden.com/files/2007/8/1/1312691/18_changes_-_twins_hk%5B1%5D.mp3″
Advertisements
 
3 Comments

Posted by on January 15, 2008 in song

 

3 responses to “song of the week

  1. نورنانا

    January 16, 2008 at 1:57 am

    ekin cheng?
    wah dah lama x tgk dia berlakon…

     
  2. fbzy

    January 16, 2008 at 6:09 am

    haah.slalu yg terhangat kat pasaran tony leung..
    xpon takeshi kaneshiro..
    da lame xbeli cd cetak rompak..
    tu yg xtau sgt tu..
    ekin cheng2x sy rindu sama kamu.(tipu je)ahaks!

     
  3. نورنانا

    January 16, 2008 at 6:15 am

    haha… lama giler x tgk citer cina since citer kul 6 tivi tige tu dh xde dan diganti dgn citer manjalara dan spa Q itu..

    sungguh bosan waktu ptg saya..

    dulu, berkejar-kejaran saya balik ke rumah di waktu ptg sbb nk tgk bintang hong kong kegemaran saya tu..

    skang..saya kewl je kuar opis..

    hehe…

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: